Pregled 2021. godine – Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih

2021. godina nam je protekla u znaku mnogih transformacija, kako duhovnih, tako i fizičkih. S pandemijom smo bolje spoznali sebe, a mnogi su se odlučili i na drastične promjene.

Staro, nepisano pravilo kaže da promjena počinje sa transformacijom kose, a na ovo izgleda, nisu imune ni slavne osobe.

Kako se velike svjetske metropole polako izlaze iz višemjesečnog lockdowna, mnogi su ponovno pojavljivanje shvatili kao priliku da osvježe svoj imidž i eksperimentiraju s novom frizurom. Za neke je to značilo istraživanje novih boja poput vatreno crvene i bogate smeđe ili potpuno odustajanje od boje kako bi se prihvatila prirodna siva. Drugi su se odlučili za makaze, isprobavajući tako trend “kose u resama”, ili pak trend čudesno čupave vučje frizure koja je osvojila internet (pogledaj fotografije ispod!)

Savjet plus: za pojačan volumen isprobajte Sprej za volumen Matrix Biolage.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 1

Kada su u pitanju transformacije boja koje su definirale godinu, Billie Eilish je na vrhu liste. Tijekom ljeta, pjevačica je zamijenila svoje prepoznatljive zelene korijene za ledeno plavi izgled, nagovještavajući novo poglavlje dok je krasila naslovnicu britanskog Voguea. Nedavno je ponovo promijenila stvari, obojivši kosu u mocha smeđu boju koje se ni Bella Hadid i Ariana Grande ne mogu zasititi.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 2

Ono što smo još zapazili, i što kanimo učiniti sa svojom kosom (samo dok se malo odvažimo!) je napadno obojeni bob u boji cigle, kakav je prethodno promovirala Bella Hadid.

Njena frizura koja nas podsjeća na onu Velme Dinkley iz crtića Scooby Doo, zapravo je hommage grungy šiku devedesetih (koji se vratio ove godine).

Savjet plus: Ukoliko se još uvijek dvoumite oko bojenja, boju najprije testirajte tako što ćete kosu obojiti kolor sprejem. Naša preporuka su Morfose sprejevi koji dolaze u ultra modernim bojama.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 3

Za frizure koje su prizivale naslovne strane, potrudili su se hair stilisti Kourtney Kardashian. Nitko nije očekivao da će se slavna Kardashianka oprostiti od svojih zaštitnih znakova – opuštenih valova, te da će se odlučiti za svježi lob koji bi mogao biti sinonim za odvažnost.

Savjet plus: Da bi svježi lob ostao zaglađen, zdrav i uredan, u svoju svakodnevnu rutinu uvrstite Kérastase luksuzno ulje, u koje se kune i sama Emily Ratajkowski.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 4

U međuvremenu, Willow Smith, američka glazbenica odlučila se na posve dramatičnu promjenu, obrijavši svoju kosu prilikom izvođenja svog hita iz 2010. godine “Whip My Hair”, skrenuvši tako simbolično pozornost na kraj jedne ere, te doba novootkrivene mudrosti i samoosnaživanja.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 5

Ostale “velike stvari” kada je riječ o kosi uključuju drastičnu promjenu boje slavne kćerke Micka Jaggera. Naime Georgia May Jagger je svoju platinastu blonde boju odlučila zamijeniti ekscentričnom bojom ružinog drveta.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 6

Rihanna nam je pokazala da je ponovno poželjela biti dugokosa Pocahontas s Barbadosa (i u tome je i uspjela!), dok se Lady Gaga vratila “svojoj boji”, ali se nešto poigrala s formom, te sada nosi frizuru koja će zasigurno dobro pristajati odvažnim damama.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 7

Savjet plus: Da bi dugokose (p)ostale prave Pocahontasice, neka ne idu dalje od Wet Brush četki koje su u Frizerland stigleu novom pojačanju!

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 8

Trend sive kose zavladao je diljem svijeta a odlučno ga je odlučila debitantski “zapratiti” i kraljica Letizia od Španjolske.

Bivša novinarka je postala član kraljevske obitelji nakon vjenčanja 2004. godine, a u Španjolskoj je utjecajna koliko i vojvotkinja Kate – čiji prešutni pečat odobravanja može značiti nove milijune sljedbenika.

Njen opušteni pristup sijedom izrastu je dodatni dokaz da će u narednoj godini porasti trend sijede/ sive kose – bilo prirodne ili obojene.

Pregled 2021. godine - Najveće #hair transformacije u svijetu slavnih 9

Savjet plus: Ako želite svojoj sivoj kosi podariti sjaj i mladalačku vitalnost, preporučujemo upotrebu Matrix So Silver linije. Total Results So Silver je profesionalni salonski šampon za čišćenje koji eliminira dosadne, žute tonove. Osvjetljava pramenove na plavušama i dodaje svjetlucavu svjetlinu obojenoj i prirodnoj kosi (u rasponu od sijedih do bijelih nijansi).

Koja celebrity hair transformacija Vam se najviše sviđa?

Svoje mišljenje podijelite s nama u facebook komentarima!

Naslovna fotografija: Vogue.com

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne?

Frizerski i kozmetički saloni utočišta su koja nam pomažu da izgledamo, a još više – da se osjećamo ljepše. Oni sve više postaju naše go-to destinacije koje nam u pandemijsko vrijeme ponekad zamjenjuju noćne izlaske i fešte, ali nam pružaju gotovo jednako dobar osjećaj.

Budimo iskreni, u salone dolazimo ne samo zbog pukog održavanja dobrog izgleda – salone posjećujemo kako bismo se bar na jedan dan osjećali kao glavne zvijezde na snimanju holivudskog filma, jer to su mjesta gdje naši svakodnevni problemi nestaju zajedno s odsječenim ispucalim vrhovima kose ili zanokticama.

Sve ovo većina frizera i kozmetičara vrlo dobro zna, tako da su danas saloni postali i mjesta gdje možemo popiti kavu, dobiti masažu vlasišta gratis, kupiti preporučeni proizvod za njegu i/ ili jednostavno uživati u savršeno opuštajućem, feel-good ambijentu nakon napornog dana na poslu.

No, kod beauty profesionalaca nije sve u broju klijenata – ima nešto i u prestižu, renomeu, i autentičnosti koja jedan salon izdvaja u masi drugih. Ipak, svi imaju isti kraljnji cilj – zadovoljne klijente.

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 10

Ukoliko ste frizer ili kozmetičar, čitajte dalje, jer smo za vas napravili mali anketni upitnik s našim kupcima i suradnicima, koji su nam u svojim odgovorima otkrili što im se nije svidjelo, a što im se pak posebno svidjelo u salonima koje su posjetili jednom ili više puta.

Dragi frizeri i kozmetičari, ukoliko vam ovi odgovori ne budu od koristi, vjerujemo da će vam svakako biti zabavni. Nekoliko najzanimljivijih donosimo u nastavku!

Muzika

“Ono što me je doslovno “otjeralo” iz pojedinih salona je muzika, vjerovali ili ne. U jednom salonu puna dva sata sam slušala najtužnije pjesme Marije Šerifović, Jelene Tomašević i Kaliopi. Doslovno sam se prisjetila svih najtužnijih trenutaka u svom životu, jedva sam čekala da napustim prostoriju. Zaista sam očekivala neke hitove veselih vibracija, jer sam željela onaj osjećaj kao da se spremam za izlazak, ali grdno sam se prevarila. Drugom prilikom, ušla sam u izvjesni muški frizerski salon u Hercegovini, kako bih sačekala prijatelja koji je tu došao na šišanje. Ukusno uređen ambijent odmah je došao do izražaja jer je na laptopu svirao neki beach deep house mix, i taj prizor je bio – wow, kao da sam zagazila u drugu državu! Žao mi je što nisam stigla osobno čestitati vlasniku na tome.” – Ena, 37

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 11

Glavoperi i kozmetičke lampe

“Glavoperi su mi ubjedljivo najmrža stvar u većini salona. Frizeri, ako vam se mušterija u salonu onesvijesti, nemojte da se čudite. Gdje god da dođem, keramički dio jednostavno klizi, nije dobro podešen, i svaki put padam u blagu nesvjesticu zbog neugodnog položaja vrata. Predlažem svakom frizeru neka isproba vlastiti glavoper u salonu, pa će mu sve biti jasno. Slično tome su prejaka svjetla lampi u kozmetičkim salonima. Jednostavno, nema takvog tretmana koji može da “boli” kao svjetlo od milijun vati upereno u zatvorene oči. Mislim da mi zjenice svaki put doslovno nestanu. Valjda postoje neke naočale, kapice, zaštitni jastučići, ili bilo šta u tu svrhu?” – Adela, 30

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 12

Cijene tretmana

“Ono kad frizer nikad neće da ti kaže koliko tretman okvirno košta. Ako pitam za okvirnu cijenu nekog tretmana za kosu moje dužine, uvijek dobijem škrti odgovor: “Pa, zavisi.” Znam da zavisi, ali 50 i 250 KM nije baš isto, i nije da baš svi u torbi nosimo džepni sef sa brdom keša. Cijenim kada mi frizer, ili kozmetičar, jasno i glasno navede barem okvirnu cijenu, umjesto da mi priredi blagi šok na kraju tretmana. Mislim da klijent barem toliko zaslužuje da zna unaprijed koliko će tretman okvirno koštati, i što će sve biti korišteno na kosi, posebno ako treba platiti veću cijenu. Klijentu bi uvijek trebalo i ponuditi opcije (ako postoje)– da li da bira klasični ili nešto skuplji tretman, bez da ga se pogleda poprijeko ako želi jeftiniji.” – Nataša, 28

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 13

Favoriziranje određenih klijenata

Ne volim kada frizeri i/ili kozmetičari, kao i svi oni koji rade u bilo kojoj uslužnoj djelatnosti, jasno pokazuju da favoriziraju samo određene klijente. Drugi, njima ‘manje bitni’ klijenti zaista to i osjete. Svaki klijent je bitan i vrijedan truda, uostalom, kada izađe iz salona, on postaje reklama vašeg rada, i on je taj koji je bitan za vaš dobar ili loš glas. – Jelena, 25

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 14

Saloni za feniranje/ Walk-In saloni

“Nemam neku posebnu kritiku, ni pohvalu za određeni salon. Samo mi je jako žao što u našoj zemlji gotovo uopće ne postoji neki veći salon samo za feniranje. Čula sam da ih ima par u čitavoj BiH. Zavidim Amerikancima jer imaju Drybar, pa i nekim našim većim gradovima zato što imaju walk-in salone, to jest salone bez naručivanja. U tim salonima radi više frizera kao “na traci”. Ponekad želim svježe isfeniranu kosu za iznenada dogovorenu kavu ili izlazak, i ne mogu da vjerujem da u današnjem vremenu nigdje ne mogu doći na ‘brzu frizuru’. Iskreno se nadam da će se netko sjetiti da otvori jedan takav salon i u mom gradu.” – Dajana, 34

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 15

Age-izam

“Jednom prilikom, čula sam svoju frizerku kako govori da bi najradije izbjegla da šiša i stilizira kosu starijih žena i starijih ljudi općenito. Svakako da ima pravo na svoje mišljenje, ali mislim da to nije mišljenje koje treba reći pred svima u salonu. Ovo me baš rastužilo, jer to ne samo da je čisti age-izam, i ne samo da nas sve čeka starost (uključujući i tu frizerku), zapitala sam se – zar svaki čovjek nema pravo da lijepo izgleda? Zar ta divna bića – naše mame i bake to ne zaslužuju?

Bila sam toliko ljuta, da sam istoga dana mami zakazala termin u luksuznom salonu u drugom gradu samo zato jer sam znala da će biti tretirana onako kako zaslužuje – kao kraljica. Zato mi se sviđaju brendovi L’Oréal ProfessionnelKérastase Matrix, čijim frizerima je pravi izazov klijentima od 60+ kreirati frizure kao kod zvijezda iz francuskog filma.” – Nina, 33

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 16

Higijena

Mislim da bi frizerski saloni trebali malo više paziti na higijenu, a ovdje ne mislim na uobičajene mjere za vrijeme pandemije, nego upravo na četke za kosu. Kako imam dugu kosu, frizerka mi obično kosu dobro raščešlja gustom četkom. Primijetio sam da je ista četka korištena na klijentu koji je sjedio do mene i koji se usput žalio na perut, mislim da je čak spominjao i saboreju. Nije bilo nikakvog dezinficiranja sprejem ili sličnim, što bi po mom mišljenju, frizer trebao da uradi i to pred klijentom. Ako frizeri misle da se to ne vidi, mi klijenti to itekako primijetimo. Za mene je to jedan veliki minus za većinu salona. – Mario, 34

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 17

Njegovan izgled

“Možda zvučim kao netko tko ima predrasude, ali stvarno mislim da bi i frizeri i kozmetičari, trebali biti hodajuće reklame svojih salona. Kada vidim da je moja frizerka ili kozmetičarka njegovana i stilizirana, nekako imam povjerenja da će i rezultati tretmana biti jednako fantastični. Rado se prisjetim vremena kada nije bilo današnjih drogerija, već smo imali samo parfumerije, u kojima su često radile neke “it” djevojke i žene, s prekrasnim frizurama, dugim njegovanim noktima, a koje su svaki dan na posao dolazile u pomno odabranoj odjeći. Doslovno sam kupovala sve što su mi preporučivale. To isto očekujem i kod frizera i kozmetičara, i općenito svih onih koji rade u svijetu ljepote. Znam da svi imamo svoje loše dane i loša izdanja, ali važno je prepoznati važnost toga.” – Jasmina, 43

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 18

Frizeri vs. stilisti

“U našoj zemlji imamo na stotine frizera, ali po mom mišljenju – samo dva ili tri od njih su zaista – stilisti. Ako bacite pogled na instagram profil većine salona u BiH, primijetit ćete sjajne radove, ali ustvari se radi o jednoj istoj frizuri na sto različitih osoba. Određena frizura će vam stajati, ali samo ako imate sreće, tj. ako igrom slučaja imate slatki, mali nos, lijepo čelo i td. Vapimo da vidimo nešto personalizirano, nešto drugačije. Gdje su nestali razbarušeni poluuvijeni pramenovi, kosa u stilu 60-ih, razdjeljak na stranu, wet look i ravni glatki pramenovi koji tek na kraju završavaju blagim uvojcima? Ispravite me ako griješim, ali mislim da kod nas gotovo ne postoji frizer koji kreira personalizirane frizure koje odgovaraju obliku glave i lica, pa čak i tjelesnoj konstrukciji klijenta. (Ako netko zna jednog takvog, molim da mi javi!)” – Svjetlana, 33

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 19

Dream hair

“Frizeri koje poznajem uvijek govore kako posebno ne vole kada im se klijenti pojave sa slikom J.Lo jer žele baš takvu frizuru. Da, znamo da je to “perika” 🙂 Ipak, jedna frizerka me je osvojila jer se maksimalno potrudila ispoštovati moju želju, te me je zamolila da joj držim na vidiku sliku frizure Monice Bellucci dok me šiša, kako joj ne bi promaknuo neki detalj u načinu šišanja. Možda me nije pretvorila u Monicu, ali sam se gotovo osjećala kao ona, jer sam vidjela da je ta frizerka dala sve od sebe da mi napravi što sličniju frizuru. I moram priznati – frizura je bila poprilično slična. Od tada tu frizerku zovem – svojom frizerkom!” -Ines, 33

Vodič za frizerske i kozmetičke salone – što klijenti vole, a što ne? 20

​Džentlmenske frizure ponovno hit!

Praznična euforija, kraj godine i početak nove, tjeraju nas na razmišljanje o novim životnim potezima, uvođenjem manjih ili većih promjena u svakodnevnicu, a kako svaka promjena počinje od kose, tijekom trajanja pokreta Movember ozbiljno smo razmišljali o tome koja muška frizura će nositi lentu ‘it’ frizure u godini pred nama.

Odgovor smo potražili u jednoj od najpopularnijih berbernica u našoj zemlji, Alen’s Barbershop, u vlasništvu mladog i talentiranog berbera Alena Demirovića:

Dolazi novi trend koji mi već duže vrijeme prepoznajemo na glavama najvećih imena u svijetu modelinga. Opet se vraćamo klasičnijim frizurama koje se kreiraju sa više rada sa makazama a manje sa mašinom. Dakle, džentlmenske frizure koje su imidž londonske elite i elite ostalih gradova mode, Pariza i Milana – navedeno je na portalu ove kultne sarajevske berbernice.

​Džentlmenske frizure ponovno hit! 21

‘Only scissors’ šišanje vraća se na scenu

“Ovo je novi trend koji će, sve su prilike, brzo doći i na ulice gradova našeg regiona. Potekao je iz Engleske i širi se velikom brzinom putem društvenih mreža. Samim time, frizerima će biti vrlo lako da ga usvoje i nauče. Onaj ko bude inovativan i prvi u novim trendovima, osjetit će slast zbog zadovoljnih klijenata koji su već duže vrijeme čekali preporuku za nešto novo, za fashion classic cut ili moderno klasično šišanje”, otkrio nam je Alen Demirović.

​Džentlmenske frizure ponovno hit! 22

Poruka je jasna. Pogledamo li svjetske modne magazine, lookove sa sedmica mode kojih je zbog svjetske pandemije nažalost u posljednje vrijeme bilo manje nego prethodnih godina, ali i pregledamo li pažljivije profile na društvenim mrežama vodećih svjetskih berbera i frizera poput Josha Lamonace, uvjerit ćemo se da se u njihovim kreacijama sve više dominiraju frizure kreirane isključivo makazama.

Valovita kosa bez izbrijavanja sa strane, različiti retro stilovi i duga kosa već daju naznake da će izdominirati u periodu koji je pred nama.

Takozvano muško only scissors šišanje izrodit će modnu scenu koja će vjerovatno podsjećati na devedesete ili možda osamdesete. Već tokom 2022. vidjet ćemo drastične promjene, a od njih nas dijeli samo nekoliko mjeseci.

(Alensbarbershop.ba / Ajdin Latić/ Uvod: Frizerland)

Hair inspiracija – 2021 Cannes Film Festival

Jedan od najglamuroznijih događaja u godini svakako je Cannes Film Festival – mjesto susreta najglamuroznijih zvijezda današnjice.

Brilijanti, šampanjci u potocima i eminentna imena iz svijeta filma i glazbe koja se okupe svake godine na jugu Francuske, kako bi svijetu, a i međusobno, pokazali što imaju za pokazati – samo su sekvenca kanskog festivala.

Osunčan ten i kosa na kojoj bi pozavidjela i Zlatokosa, samo su neki od aduta zvjezdanog statusa, a mi ovdje imamo hair inspiraciju koju kanimo sprovesti na vlastitoj kosi!

Naravno, izdvojili smo i produkte koji su dostupni u Frizerlandu i uz pomoć kojih možete stilizirati svoju zvjezdanu frizuru!

Candice Swanepoel – neuredno-glamurozna punđa

Neurodno-glamurozna punđa koja blago strši moderna je već nekoliko godina, a slobodno možemo reći da je njena začetnica Jenny from the Block, koja ju je proslavila još prije dvadesetak godina. Jennifer Lopez nastavile su slijediti i druge poznate face, a danas slavna punđa nije rijetko viđena ni na ulicama velikih metropola.

Savjet plus: mladenke koje žele ležerno vjenčanje rado će se prikloniti ovom trendu.

Hair inspiracija - 2021 Cannes Film Festival 23

Frizerland preporuka:

Za postizanje potpunog volumena u korjenu koji će kosu učiniti „napuhanom” naša preporuka je Pjena za kosu za volumen Matrix Vavoom – 250 ml

Anja Rubik – nestašni valovi

Još jedna manekenka koja je iskoristila kartu „nemara” u korist kose koja fenomenalno izgleda je Anja Rubik. Zvjezdani stav: „Tek sam se probudila, slučajno izgledam savršeno”, odlično su nosile Brigite Bardot na vrhuncu karijere, jednako kao i Kate Moss, a mlađe generacije modela slijede ovaj vječni trend.

Anja Rubik se u Cannesu pojavila sa dugim bobom i valovima koje ćemo rado posuditi za domaća zbivanja.

Valovi u kosi se odlično slažu sa vamp ružem za usne kojeg možemo upotpuniti efektnim chokerom.

Hair inspiracija - 2021 Cannes Film Festival 24

Frizerland preporuka:

Naš savjet za čvrstoću valova koji stoje na mjestu cijeli dan i cijelu noć je lak za kosu Black Argan Treatment 500 ml – Extra Strong.

Taylor Hill – damska punđa sa svijetlim pramenovima

Damska punđa doživljava svoj comeback, ali u nešto suvremenijem stilu. Ako želite da damsku punđu nosite u korak s vremenom, savjet profesionalaca je da prednja dva pramena (ona koja uokviriju kosu) obojite u svjetliju boju od one koju imate.

Hair inspiracija - 2021 Cannes Film Festival 25

Frizerland preporuka:

Naš savjet: Ukoliko je vaša kosa već svijetla (tamnoblond ili svijetlosmeđa), ovo je idealna prilika da isprobate Joanna sprej za posvjetljivanje kose – Multi Blond.

Vanessa Paradis – duge šiške koje uokviruju lice

Vanessa Paradis oživjela je prošlo stoljeće kroz vlastiti hair izričaj. Duge šiške koje uokviruju lice u kombinaciji s plavo-medastim tonovima nosile su Farrah Fawcett, Sharon Tate i druge slavne blondine. A ako niste znali, spomenuta frizura sa dugim šiškama ponovo je veliki trend!

Hair inspiracija - 2021 Cannes Film Festival 26

Frizerland preporuka: Savjet za kosu odignutu od tjemena je puder za kosu Matrix Height Riser Volumen – 7 g.

Carla Bruni – blagi uvojci

Carla Bruni nas je zapanjila izgledom i karizmom koja se nije mnogo promijenila u odnosu na onu prije dvadeset godina.

Boemska rapsodija pjeva glasom blagih uvojaka. Zaboravite uvojke koji izgledaju neraščeščljano i podsjećaju na perike sudija iz engleskih filmova!

Hair inspiracija - 2021 Cannes Film Festival 27

Frizerland preporuka: Ako je vaša kosa prirodno uvijena, upotrijebite sprej sa morskom soli – FarmaVita HD Life Style – Sea Mist.

Blic, škljoc, spremni za poziranje!

75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama!

Ove godine, renomirani proizvođač profesionalnih električnih aparata za frizere, Moser, slavi svoju 75. godišnjicu.

Ono što je u početku svojom neumornom kreativnošću započeo osnivač tvrtke, Kuno Moser, razvilo se u jednu od svjetski najuspješnijih robnih marki u frizerskoj industriji, za što su uvelike zaslužni i sami korisnici Moser proizvoda.

U znak zahvalnosti vjernim kupcima, a povodom rođendana brenda Moser, ovaj renomirani brend i njegov ekskluzivni distributer za područje Bosne i Hercegovine, Frizerland – odlučili su darovati četiri frizera svojim vrhunskim profesionalnim aparatima!

Kako sudjelovati, otkrijte u tekstu u nastavku ?

Made In Germany

I nakon 75 godina od samog osnutka firme u južnoj Njemačkoj, Moser je ostao vjeran svom izvornom cilju: podržati svoje korisnike najboljim alatima za najbolje šišanje.

Danas se MOSER proizvodi uspješno prodaju u više od 68 zemalja.

75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 28
1. Kuno Moser. 2. Prvi Moserov aparat za šišanje nosio je naziv “Famos”. 3. Moser bestseller aparati za šišanje.

Izuzetno pouzdana kvaliteta njegovih uređaja i setova oštrica djelomično se može pripisati korijenima dugogodišnje tvrtke sa sjedištem u Unterkirnachu u Schwarzwaldu.

Ova “regija izumitelja” stoljećima je poznata kao utočište inovacija i vješte izrade.

Tri četvrtine stoljeća predstavljaju jedinstvenu priču o uspjehu Mosera u frizerskoj industriji – jer MOSER je jedan od rijetkih brendova koji iz svoje baze u Njemačkoj razvija, proizvodi i globalno distribuira proizvode vrhunske kvalitete koji su zaslužili priznanje “Preciznost” – Made In Germany.

Povratak korijenima

Povodom svoje 75. obljetnice, MOSER je predstavio svoju izvanrednu kolekciju trendova pod nazivom “ROOTS (“KORIJENI”), koja na dosad neviđen način kombinira kreativno oblikovanje kose s visokom modom, suvremenom umjetnošću i tradicionalnim elementima Schwarzwalda.Šišanje je u potpunosti rađeno aparatima i alatima tvrtke MOSER. Korištene su inovativne tehnike rezanja koje je MOSER razvijao dugi niz godina.

Kada se o ženskim frizurama radi, Moser tim je kreirao svoju verziju tzv. Long Bowl Cut frizure koju obožavaju Charlize Theron i Rihanna.

Tu je i Modern Man Look  muževan, ležeran i jedinstven – moderan izgled muškarca kakvog ga vidi Moser.

75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 29
75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 30
75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 31
75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 32

Modern Man Look– posebnu mušku frizuru razvio je Chris Mattick, vodeći edukator umjetničkog tima MOSER, i kreirao je isključivo pomoću clippera:

“Šišanje kose MOSER NEO-om u kombinaciji s TEKSTURIZACIJOM pomoću oštrice bio je za mene najbolji način za postizanje savršenog rezultata”, objasnio je Chris Mattick.

75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 33
75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 34

MOSER & FRIZERLAND DARUJU:

No, evo i najboljeg dijela:

Četiri čitatelja ovog teksta – frizera, Moser & Frizerland obradovat će po jednim od sljedeća četiri poklona:

1. Aparat za šišanje Moser Bežični – Neo Crni 2019

2. Fen za kosu Moser Edition Pro 2100 W – Crni

3. Glačalo za kosu Moser CeraStyle Pro – Crno

4. Uvijač za kosu Moser – CurlPro2

75 godina MOSER-a: Tradicija koja se susreće s inovacijama! 35

Da biste sudjelovali, dovoljno je da nam u komentaru na facebooku, ispod ovog teksta odgovorite na nagradno pitanje:

Iz koje njemačke regije potječe brend Moser?

Uz odgovor je potrebno označiti i facebook profil vašeg frizerskog salona/ frizerskog salona u kojem radite. (Bit će uvaženi samo ispravni tagovi/ oznake koje klikom direktno vode na profil/ stranicu salona. Nagradno darivanje vrijedi samo za područje BiH).

Ime dobitnika objavit ćemo u ponedjeljak, 17.5.2021.

Sretno! 😉

20 zanimljivosti o Frizerlandu!

Da je Frizerland La-La-Land za frizere (i kozmetičare) znaju već i ptičice na grani, no, postoji i nekoliko zanimljivosti koje (možda) još niste znali o omiljenom vam mjestu za kupovinu profesionalnih beauty proizvoda.

Povodom našeg 20. rođendana, s vama smo, dragi naši, odlučili podijeliti 20 manje poznatih, zanimljivih činjenica o našem poduzeću!

Pa, krenimo!

1. Pitate se kako je Frizerland dobio ime?

Inspiriran imenom antikvarnice u kojoj je nekada radio u Njemačkoj, koja je nosila naziv sastavljen od dvije riječi – ZeitRaum, te imenom njenog vlasnika, vrlo karizmatične ličnosti – g. Hansa Landa, vlasnik današnjeg Frizerlanda, Anto Toljušić, svojem je poduzeću odlučio dati specifičan naziv – FrizerLand – Zemlja frizera. S obzirom da je riječ “land” preuzeta iz njemačkog jezika (veći dio proizvoda iz Frizerlanda dolazi upravo iz Njemačke), ona se i izgovara na isti način – land, umjesto engleski “lend”.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 36

2. Suprotno “uvriježenom mišljenju”, u Frizerlandu trenutno ipak ima više muškaraca, nego žena. Naime, Frizerland trenutno ima ukupno 58 djelatnika, od čega je 22 žena, a 36 muškaraca.

3. Prvi djelatnik firme (ujedno i jedini djelatnik u prvih godinu dana poslovanja) bila je današnja direktorica poduzeća, Milka Toljušić.

4. Frizerland je među prvima u Bosni i Hercegovini svojim kupcima – profesionalcima pružio užitak luksuzne kupovine, i to tako što je u BiH doveo brendove L’Oréal Professionnel i Kérastase, do tada dostupne samo prestižnim svjetskim salonima, high fashion sceni i kosi slavnih ljepotica poput Alessandre Ambrosio.

Visokozahtjevni L’Oréal Professionnel i Kérastase, prihvativši Frizerland kao svog distributera, dali su svoju potvrdu da se radi o visokorangiranom poduzeću u beauty sektoru, u BiH ali i šire.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 37

5. Prestali smo angažirati tetke iz Njemačke i rodbinu iz Amerike, kada su u Frizerland stigli proizvodi za kojima su žudjela srca nas, običnih smrtnika. Zahvaljujući Frizerlandu dobili smo najlakše sušilo za kosu na svijetu – IQ Perfetto, koje koristi i berber nad berberima – Josh Lamonaca; ali i Dyson sušilo koje obožava Heidi Klum. Osjećamo se kao pripadnice plave krvi kada na noktima nosimo Shellac – kojeg je na svom kraljevskom vjenčanju nosila Meghan Markle, baš kao i njena uzvanica Victoria Beckham. Otkako smo čuli da Kate Moss koristi CND Solar Oil ulje za njegu noktiju, naravno da ga volimo još više! I da: javna je tajna da Depilève voskove za depilaciju i popratnu njegu koriste i španjolske sportske momčadi.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 38

6. Jedan od najprodavanijih proizvoda u Frizerlandu je Lak za kosu Black 750 ml – Ultra Strong koji je do sada stekao svoj kultni status u frizerskim salonima u BIH, te je tako postao sinonim laka za kosu.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 39

7. Slogan “Ljepota u rukama profesionalaca” osmislila je Merima Kušeš iz Sarajeva, u facebook nagradnom natječaju za novi Frizerland slogan, koji je objavljen u maju/ svibnju 2018. godine.

8. Nekadašnji Frizerland logo, pored naziva poduzeća, sadržavao je i simbol koji je bio sačinjen od slova F i L (FrizerLand) koja mnogi nisu uočavali. Također, novi Frizerland logo, svojim početnim slovom F asocira na svježe stiliziranu frizuru. Istovremeno, slovo ”i” u kombinaciji sa slovom “r” podsjeća na lik frizera koji, stojeći za glavoperom, pere kosu klijenta.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 40

9. Frizerland ima dva predstavništva u Hrvatskoj, i to u Križevcima i Kaštel-Novom. Inače, 10% prometa Frizerlanda odnosi se na izvoz u Hrvatsku, Srbiju i Crnu Goru.

10. Frizerland poslovnica u Importanne centru prva je Frizerland poslovnica u našem glavnom gradu, a koja je u vlasništvu poduzeća Frizerland d.o.o., odnosno obitelji Toljušić.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 41

11. Prvi brendovi s kojima je Frizerland počeo raditi su AnnyerBMPSibel i Kretzer. Proizvode ovih brendova Frizerland u svojoj ponudi ima i danas. Inače, prve boje za kosu koje je Frizerland ponudio bile su upravo Black Professional Line boje.

12. Jabuka ne pada daleko od stabla:

Na “razočarenje” mnogih, Frizerland nema “svoj vlastiti” salon, no salon koji ima posebnu vezu s poduzećem Frizerland je kozmetički salon Imperium u Vitezu, u vlasništvu Marije Toljušić, apsolventice računovodstva i financija, te kćerke vlasnika poduzeća Frizerland. Marija je ujedno i uspješna kozmetičarka, te edukatorica brendova Creative Lash Design (CLD)Creative Nail Design (CND) Shellac i Footlogix.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 42

13. Neka od slavnih imena svjetskih profesionalaca – frizera, s kojima je Frizerland surađivao su Josh Lamonaca (jedan od najpoznatijih svjetskih berbera iz Velike Britanije), Stipe Filipović (frizerski virtuoz sa značajnim uspjehom u Americi), Alen Mujagić (najpoznatiji balayage majstor s talijanskom adresom), te Patrick Cameron (najpoznatije ime u svijetu svečanih frizura).

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 43

14. Svake godine, poduzeće Frizerland tradicionalno organizira nekoliko teambuilding druženja za svoje djelatnike: zajedničko putovanje/ fakultativni izlet, svečanu zabavu poduzeća početkom svake godine, poklon-putovanje za djelatnice povodom 8.marta – Međunarodnog dana žena, poseban izlet za muški dio Frizerand teama, te zajedničku proslavu rođendana poduzeća na izletu u prirodi.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 44

15. Otkako je u svojoj ponudi osigurao Wahl i Moser program za životinje i kućne ljubimce, Frizerland se svrstao u pet friendly trgovine – trgovine u koje smijete slobodno ušetati sa svojim kućnim ljubimcem. Osim toga, Frizerland najavljuje i nadolazeću liniju Gift Of Nature – cruelty-free i veganskih proizvoda, sa 98% prirodnih sastojaka, koja će se uskoro naći u redovnoj ponudi.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 45

16. Frizerland u brojkama: 12 000+ artikala, 120+ dobavljača s kojima surađujemo, 4000+ salona naši su stalni partneri i dugogodišnji suradnici, 100+ gradova u kojima se ljepota njeguje artiklima iz Frizerland ponude, 15+ vozila svakodnevno dostavlja robu našim partnerima. Frizerland godišnje isporuči 70 000+ narudžbi putem komercijalista i web shopa.

17. Svatko tko želi donirati svoju dugu kosu u humanitarne svrhe (za izradu perika za djecu oboljelu od raka), može se javiti Frizerlandu kako bi dobio upute za doniranje kose. Naime, Frizerland redovno sudjeluje u humanitarnim projektima, među kojima je i projekt Moja kosa, tvoja kosa. Također, Frizerland između ostalog podržava i rad udruženja Pomozi.ba – a kase za prikupljanje novca za najugroženije, postavljene su na pultovima u Frizerland poslovnicama u Sarajevu (Importanne centar) i Tuzli (Univerzitetska bb).

18. Frizerland kroz svoje top proizvode, korištene u salonima diljem zemlje, ali i šire, indirektno “izfrizira” oko milijun i pol klijenata mjesečno.

19. Proizvode iz Frizerlanda vole i poznate osobe! Među njima su Ana BavrkaDejana RosuljašDžejla Ramović i pisac Boris Lalić.

20 zanimljivosti o Frizerlandu! 46

Fotografija: Ana Bavrka nosi Gisela Mayer periku, model: GMMONSUN7

20. Pružamo sjajniju kosu i nadamo se sjajnijoj budućnosti!

Našim dragim kupcima otkrivamo da će Frizerland centralna poslovnica u Vitezu uskoro preseliti u tek nekoliko metara udaljen, novi i prostraniji objekt koji će, uz novi web shop, našim kupcima osigurati vrhunsko iskustvo kupovine!

Omaž frizerima – zašto nam je život bez njih nemoguć

Prvi lockdown godine koja je iza nas naučio nas je mnogočemu, između ostalog da više cijenimo blagodati života. No, kako to obično biva, neke stvari dobivaju na cijeni tek nakon što ih izgubimo, a izuzetak nije bio ni kada je riječ o našim frizerima.

Nemogućnost odlaska frizeru natjerala nam je doslovno suze na oči i dani bez njih su učinili da više cijenimo ono što rade za nas – čine nam život ljepšim i sretnijim.

Gospoda od makaza i boja, vijekovima mijenjaju izglede i živote ljudi, a činjenica je da su neki od njih upleli svoje prste i u kreiranju velikih hollywoodskih sudbina.

Već je poznat put od brinete slavne blondine, koji je prešla Marylin Monroe, a koji je ujedno bio i put slave. No, manje je poznat incident u njenoj karijeri koji je završio velikim prijateljstvom – između nje i frizera koji je nosio čuveno ime Kenneth Battelle. Poznatiji kao gospon Kenneth bio je vodeći frizer u New Yorku 50-ih prošlog vijeka, a krenuo je sa nešto više od nule, naime započeo je karijeru sa samo 8 dolara u džepu.

Prijateljstvo između čuvenog frizera i slavne glumice započelo je nakon što je Monroe počela gubiti kosu zbog intenzivnog blajhanja zbog uloge na filmu „Some like it hot”.

Omaž frizerima – zašto nam je život bez njih nemoguć 47

Spasivši joj kosu, prijateljstvo je bilo učvršćeno, a zapečačeno drugi put, kada je na premijeri spomenutog filma došlo do male nezgode. Izvršni urednik je prolio šampanjac po glumičinoj haljini, nakon čega joj je gospon Kenneth savjetovao da uz pomoć magnezijevog mlijeka u prahu, peroksida i amonijaka izblijedi bikini zonu, budući da Monroe nije željela promijeniti haljinu, koja je bila mokra i providna.

Ovaj put je osim prijateljstva bilo sačuvano i jedno dostojanstvo.

Osim Merlinkegospon Keneth je uređivao i prvu damu Amerike, Jacqueline Kennedy, kojoj je podario njen damski bob.

Omaž frizerima – zašto nam je život bez njih nemoguć 48

Za one koji misle da je zanimanje frizer sporedna stvar u svijetu, možemo reći da se zasigurno varaju, jer frizeri su oni koji nam osim kose uređuju i emocije, jer svi znamo kakav je osjećaj izaći iz salona nakon temeljitog pranja kose. Priznajte, u tim trenutcima smo lakši za barem pola briga.

„U srcu sam još uvijek tomboy. U srednjoj školi bila sam djevojka u širokim trapericama i Timberlandsu, ali također sam bila kod frizera svaki tjedan.” – Eve

Omaž frizerima – zašto nam je život bez njih nemoguć 49

Frizerland povodom Međunarodnog dana frizera, koji se obilježava 30. travnja svake godine, daruje tri prigodna poklona za 3 frizera.

Sve što trebate učiniti jeste u prostoru za komentar ispod objave ovog teksta, na Frizerland facebook stranici , označiti/ tagirati jednog vašeg kolegu frizera kojemu također želite da osvoji jedan od navednih poklona – ipak ovo je dan za sve frizere i frizersku solidarnost!

Imena sretnih dobitnika objavit ćemo na našoj službenoj facebook stranici, točno na Dan frizera, 30.4.2021.

Nagrade su:

1. Poklon bon od 100 KM + knjiga Fantastični frizer

2. Poklon bon od 50 KM + Četka Wet Brush Epic Smooth

3. Poklon bon od 20 KM + Wet Brush četka Epic Deluxe Shine

Omaž frizerima – zašto nam je život bez njih nemoguć 50

Dakle, dragi frizeri, sretan vam vaš dan, želimo vam još puno godina uspjeha, rada i hvala vam za sve što činite za nas!

Naslovna fotografija: bytynalukach.cz

Priča iz berbernice

Kiša je padala čitav dan i potopila mi posao. Za čitavo prijepodne bile su samo dvije mušterije – čika Pero, koji me čekao pred vratima radnje kad sam stigao, te nešto kasnije još jedan momčić. Iako mu je lice bilo kao kod bebe, ozbiljno je tražio da ga obrijem. Isprva nisam htio, ali kad je rekao da će taj dan izjaviti simpatiji ljubav, namazao sam ga malo i obrijao tupom stranom britve. Nisam imao srca da mu naplatim.

Prognoza je pokazivala da će kiša stati u podne, no ona je tada pojačala, pretvorila se u pravi pljusak. Rijetki prolaznici su žurili izbjegavajući lokve, nalik na gljive ispod raznobojnih kišobrana.

Bilo mi je jasno da od posla nema ništa, pa sam uzeo čistiti radnju. Napravio sam razmještaj koji sam već duže vremena planirao. Glavoper sam prebacio kod izloga, a sećiju na njegovo mjesto. Nije neki feng shui, ali čini mi se da je salon sada malo bolji nego što je bio. Prolaznici koji budu bacali pogled unutra sada će prvo vidjeti glavoper, pa će ih to možda podsjetiti da nisu oprali kosu i inspirisati da uđu.

Kad sam završio s tim, latio sam se oštrenja britvi. Koliko god oštra bila, britva se uvijek može naoštriti još. Osim dvije s kojim radim, otišao sam u ostavu po rezervne i silno se iznenadio kad sam vidio da ih ima čak devet. Pojma nemam odakle sam ih tolike skupio, samo za dvije sam se mogao tačno sjetiti kako su završile kod mene – jednu što se klimala poklonio mi je čika Pero, a zlatnu mi je poklonila Brankica, u vrijeme kad smo bili sretni par.

Sat vremena poslije svih jedanaest su bile oštre onako kako volim: na oštrice sam bacao dlaku po dlaku i gledao kako se presijecaju. Osvrnuo sam se po radnji i vidio da je sve kako treba, jedino što je nedostajalo bile su mušterije.

Malo poslije tri sata, kad sam već počeo gubiti nadu da će iko doći, na vratima se ukaza Stipe. Nasmijao sam se tome od srca, jer bio je to jedini čovjek u životu kom sam rekao da promijeni berbera. Sam Stipe mi je drag, ali njegova nevjerovatno jaka brada bila je u stanju istupiti i najoštriju britvu u samo tri poteza. Posljednji put kad sam ga brijao trebalo je preko sat vremena, jer dvadeset puta sam morao prekidati da naoštrim alat.

Držeći se kao da mi je nešto skrivio, Stipe reče da je Irena donijela nešto novo i iz cekera izvadi gel za brijanje, veliko pakovanje od hiljadu mililitara. Bila je to marka za koju ranije nisam čuo, nekakav RedOne. Dok sam razgledao pakovanje, Stipe stidljivo upita da li bih ga obrijao i doda da večeras s firmom ide u pozorište.

Nisam imao izbora, morao sam mu pokazati rukom na stolicu. Dok sam trepnuo, Stipe je već sjedio u stolici i zadovoljno ćeretao kako se već bio zabrinuo da neću htjeti i kako je gel što ga je donio sigurno dobar, pa neću morati toliko oštriti britvu. Ja sam mislio o tome kako nema tog gela koji može smekšati njegovu žicu od brade, te kako će biti dobro ako uspijem završiti posao sa rezervnim britvama.

Umio sam ga vrućom vodom i umasirao gel, od kog se stvori bogata pjena osvježavajućeg voćnog mirisa. Na uputstvu je pisalo da se ostavi par minuta da djeluje prije brijanja. Pazeći da ne otvara usta previše, Stipe je pričao kako nije bio u pozorištu od srednje škole. Nasmijao me kada je rekao da zbog toga ima tremu, kao da je glumac.

Za deset minuta, koliko sam je pustio, pjena nije spala. Zabrinulo me to, jer pomislio sam da Stipina čelična dlaka ne upija ništa i da neću izaći iz radnje prije pet.

Uzeo sam zlatnu Brankicinu britvu i krenuo. Na moje iznenađenje, kliznula je niz lice kao da je već glatko. “Može li?”, zabrinuto će Stipe, koji je iz straha prema britvi žmirio dok se brije. Povukao sam drugi potez i rekao: “Ništa, samo pjena spada.” Još par poteza i lijeva strana je bila gotova, presijavala se kao da je od stakla.

“E pa ne znam, Irena je rekla…”, reče Stipe žmireći, pa ne dovrši od svog dobrodušnog stida. “Drugi put kad dođeš ponesi brusilicu”, rekoh i u jednom potezu obrijah gotovo čitav desni obraz. “Totmast i brusilicu”, dodao sam, na šta se Stipi malko iskriviše usta.

Par minuta poslije bilo je gotovo. “Ne može ovo, Stipe dragi, žao mi je”, rekoh dok sam brisao zlatnu Brankicinu britvu.

Stipe otvori oči kao da se tek probudio i zapanji se kad ugleda vlastito lice kako se cakli. “Ma ovo je super!”, ote mu se sa iskrenim oduševljenjem, pa mu se opet nasmijah od srca.

Dok se oduševljeni Stipe ogledao izbliza i ponavljao da je super, razmišljao sam koliko brijanja da mu dadnem gratis, kako bi mi ostavio čudotvorni gel.

Autor: Boris Lalić

Bonton za frizere

Znate li što izdvaja velike brendirane franchise salone od onih “običnih”? Koja je tajna velikog uspjeha, i kako zadržati klijente – doznajte u nastavku!

Kada je jedan engleski tabloid objavio da Victoria Beckham kosu uređuje u Matthew Curtis frizerskom salonu, lista čekanja se gotovo udvostričila. Što ovaj salon čini tako posebnim, da je jedna od najutjecajnijih influencerica odlučila brigu o kosi prepustiti baš njima?

Prije svega, Matthew Curtis frizerski salon izdvaja se od drugih svojim originalnim i nesvakidašnjim enterijerom koji izgledom podsjeća na Orient Express.

Druga najbitnija stvar koja ga izdvaja od ostalih salona na tržištu je ta što frizeri i specijalisti za bojenje pomno biraju boje kojima će bojiti kosu i najzahtjevnijim klijentima.

No, ako ste odmah pomislili nešto u stilu kako nemate dovoljno novčanih sredstava da biste postigli efekat najslavnijeg salona u Londonu, morat ćemo vas u startu razoružati. Pratite dalje!

Bonton za frizere 51
Foto: Theresident.co.uk

Originalnost prije svega

Sam enterijer salona ne mora biti pretjerano skup i luksuzan, dovoljno je da se poigrate idejama, i eto originalnosti, stoji vam, tik, na pragu.

Možete se poigrati organskim izgledom, koji je sada i više nego moderan. Stare gajbe od voća instalirajte na zidove, a u unutrašnjost gajbi posadite neko lijepo bilje. Nasuprot gajbama s biljem, poredajte proizvode koje koristiti za rad na kosi klijenata, lijepe boce šampona, maske i lakove. Sam organski izgled salona inicira zabranu pušenja cigareta, što vas automatski izdvaja iz mase.

Bonton za frizere 52
Foto: Bbeautyarabia.com

Ljubaznost i uslužnost na visokom nivou

Bilo bi dobro kada biste imali tu mogućnost da svakog klijenta ponudite nekim osvježavajućim pićem. Zar nije lijepo kada se klijent osjeća kao kod kuće? U lijep vrč možete nasuti vodu u koju ste prethodno stavili mljeveni led i listove mente. Potrudite se da na stolu uvijek imate magazine kao i druga poučna štiva. Idealno bi bilo kada biste mogli barem jednom u mjesecu angažirati školarca koji izučava za zanat frizera. Školarca možete zamoliti da servira ledene kave i dodatno se potrudi oko higijene u salonu. Mirisni štapići i ulje eukaliptusa atmosferu u salonu će dovesti na zavidan nivo.

Privatni odnosi s klijentima

Jako je važno da svakog klijenta poštujete i uvažavate jednako. Bez obzira na titulu, novčane prihode ili status društvu koji neka osoba uvažava, veoma je važno da se prema svakome tko kroči u vaš salon odnosite sa jednakim poštovanjem. Također, bilo bi dobro da u salonu imate istaknute cijene usluga, kao i da se pridržavate istih.

Idealno bi bilo kada biste se za cijenu usluga oglasili unaprijed, te da sam klijent nema strah ili nelagodu od vas. Možda ćete prvi put naplatiti “papreno” svoje usluge, ali varijacija u cijenama usluga nije isplativa na duge staze. Od iznimne važnosti je držati se bontona, te ne ispitivati klijente o privatnim stvarima, seksualnom ili religijskom opredjeljenju, kao niti o bračnom statusu. Sva ona pravila koja važe u svakodnevnom životu, važe i u frizerskom salonu.

Bonton za frizere 53
Foto: Coloradoan.com

Rad u doba krize

S obzirom na novonastalu situaciju sa pandemijom i širenjem virusa COVID 19, jako je važno ostati pribran te poštovati uputstva koja nam se izdaju od nadležnih organa. Sada, kada su frizerski saloni ponovno dobili dozvolu za rad, nepotrebno je širiti paniku među posjetiocima salona.

Održavajte visok nivo higijene u salonu i trudite se da ostanete pozitivni i pribrani. Budite iskreni, nije dobro govoriti negativno pred klijentima, oni su naposlijetku tu da se uljepšaju i opuste, sigurni smo da su pobjegli od svakodnevnih misli baš vama u frizersku stolicu. 🙂

I još jedan savjet za kraj – čuvajte sebe i svoje najmilije, čuvajte vedrinu duha, kada i sami postignete razinu duševne sreće i drugi će to osjetiti i veoma često će željeti biti u vašoj blizini, što će se direktno odraziti i na vaš budžet.

Naslovna fotgrafija: Flipboard.com

Na kakvu frizuru pada svaki zodijački znak?

Ovdje možete pronaći kratki opis svakog zodijačkog znaka pojedinačno, odnosno bit ćemo precizniji, otkrit ćemo na kakve frizure pada svaki muškarac. Bilo da vam se već nek vrijeme sviđa zgodni dečko s kojim dijelite ured ili naprosto želite iznenaditi svog bračnog partnera s novom frizurom, drage dame, sljedeći redci su kao stvoreni za vas!

OVAN

Muškarac Ovan past će na dugu i sjajnu kosu koja je njegovana. Ovaj muškarac pun je vatrene energije i kreativnih ideja. Uglavom su veoma temperamenti i vatreni. Snažan, karizmatičan, Ovan je prava zvijezda zodijaka. Ukoliko ste vi pak povučeni i plašljivi, dva puta razmisite želite li ići rame u rame s ovim malim snobom. Ne prijaju li vam svjetla reflektora, možda je bolje da potražite nekog staloženijeg muškarca.

Ulje za kosu Original Moroccanoil – 100 ml


BIK

Za Bika se s pravom može reći da je najveći zodijački gurman. Njemu frizura žene koju voli nije toliko važnja, sve dok ima slasne hrane na tanjuru. On će prihvatiti čak i “bad hair days” osobe koju voli, pod uvjetom da joj kosa miriše na netom pržene krompiriće.

Reklo bi se da je ovakav tip muškarca najlakše zavesti, a kečevi u rukavu koje trebate imati su brižnost, požrtvovanost kao i volja za sate provedene u krevetu kada se Biku mazi i ne da mu se ići vanka.

Mlijeko za kosu 150 ml PHI Subrina – Nutri Milk spray


BLIZANCI

Muškarac Blizanac je vječito u potrazi za uzbuđenjem, akcijom i adrenalinom. Sa njim u vezi nikada nije dosadno i nipošto ne smijete dozvoliti da ljubljeni Blizanac osjeti dosadu. Njega ćete zavesti stalnim promjenama, kako u ljubavnim zagrljajima tako i sa frizurama.

On pada na uzburkanost momenta kao i na promjene. Zavedi ga “wet look-om”, zaliži kosu u natrag a cijelom look-u možeš dodati i neki vamp ruž ili glossy sjajilo u boji marelice. Blizanac će biti oduševljen.

Gel za kosu Splash wet gel Subrina – 150 ml


Na kakvu frizuru pada svaki zodijački znak? 54

RAK

Rak je jedan od najemotivnijih znakova zodijaka. On ne govori, on osjeća. Cijeli njegov svijet je satkan od dubokih osjećaja i senzibilnosti.

Osjećajnog Raka ćeš zavesti nježnim, romantičnim uvojcima koji ženstveno padaju. Rak “otkida” na zločeste dame koje se primjereno ponašaju u javnosti, no, koje se ne libe biti zloćke iza zatvorenih vrata. Dakle, sada znaš što ti je činiti, romantične lokne će jednako dobro poslužiti za obje uloge.

Uvijač za kosu 60 W Revolv’it Ultron Sibel – 38 mm


LAV

Jedan od najdominantnjih znakova Lav od uvijek je želio biti u centru pažnje i baš takve žene ga i privlače, egscentrčne, upadne i smjele. Lav će na svojoj odabranici željeti vidjeti pravu “lavovsku grivu”, zanosne kovrdže, natapiranu pundžu u stilu čuvene Brigitte Bardot. Stoga, ne libi se otići pod frizersku haubu i dati mu što želi – damu s nezaboravnom frizurom koja će ga pratiti na važnim eventima.

Sprej za volumen Matrix TR Wonder Boost – 250 ml


DJEVICA

Djevica, vječito pedantna, uredna i odmjerena. Lijepa riječ, popeglana košulja i kvalitetno štivo su ono na što Djevica pada. Elegantno smotana niska pundža u kombinaciji sa bisernim naušnicama su ono što Djevica želi vidjeti na svojoj odabranici. Djevicu će u drugu ruku, odbiti sve što je napadno, na granici s kičem odnosno dobrim ukusom.

Šampon za suho pranje tamne kose Moroccanoil – 205 ml


VAGA

Muškom Vagom vlada Venera, planeta ljepote. Taj će primijetiti sve, ali baš sve. Ponekad ćete se duriti na njegove opaske koje se odnose na vaš izgled, ponekad ćemo ih mrziti jer opažaju i analiziraju sve, ama baš sve, dok su s druge strane odsutni i smušeni. No, priznat ćemo jedno, bez obzira na sve, nekako im ne možemo odoljeti. Nemojte im zamjeriti, oni ne mogu protiv sebe, jer kriva je Venera. Vage ćemo u svakodnevnom životu sretati kao slobodne umjetnike, ili one koji se bave poslovima za koje je potrebna preciznost. Ako radite na tome da osvojite Vagicu, uložite u dobar parfem za kosu. Bilo da nosite bob, lob ili dugu, nije važno sve dok kosa miriše.

Parfem za kosu Black – 50 ml


ŠKORPION

Mračni i erotični Škorpion neće ostati imun na kratki, tamni paž u kombinaciji sa crvenim ružem. Škorpion je izrazito misteriozan, erotičan i ljubomoran. Njegove demonske aktivnosti uključuju žeđ za promjenama, stoga idite ka tome, ako ga želite pridobiti za sebe. Ne oklijevajte biti zavodljivi, provokativni, inovativni…kako u spavaćoj sobi tako i u odajama za uljepšavanje. Zavedite ga neobičnom pundžom ili nestašnim uvojkom, on voli iznenađenja…

Bio Argan set – Mali


STRIJELAC

Nestašni Strijelac pada na duhovite, vrckave žene koja odlično nosi starkice, poderani traper i visoki rep. Da, dobro ste čule, rep stegni i podigni visoko, nasmiješi se i golicaj mu maštu. U drugom momentu daj mu “hladan tuš”, on to voli. Neka vječno čezne za tobom, tako ćeš mu zarobiti srce. Strijelac voli igrice, njemu nikada ne smije biti dosadno. Muškarac Strijelac je dinamičan i slobodoljubiv, a tvoja taktika toplo – hladno će učiniti da odloži luk i strijelu i sklupča se u tvoje naručje.

Puder za volumen Young Powder Wax


JARAC

Mudrac Jarac je smatran najsolidnijim znakom u zodijaku. Jarac se rijetko zaljubljuje navrat – nanos. U prvom dijelu života živi kao asket, a drugom se opušta, spušta loptu i uživa u porodičnom životu. Nako što pronađe pravog partnera, u većini slučajeva su vjerni sa snažnim i razvijenim smislom za zajedništvom. Jarac voli uredne i ženstvene frizure. Pedantan kakav jeste, past će na netom opranu, ispeglanu kosu koja odaje dojam uredne i čedne žene.

Set za kosu Dr.Sante 2 u 1 – Keratin


VODENJAK

Muškarac Vodenjak je liberalan i neovisan i naprosto obožava kada ga jure žene. Veoma progresivan vedar i ugodan za druženje, stoga nije ni čudo što ste pali na njegov šarm. No, pitanje je sada kako osvojiti njega…čitajte dalje. On voli prirodne, iskrene i vesele žene. Nemojte ga gnjaviti suvislim pitanjima i provjerama koje otkrivaju ljubomoru. Žena koja ga želi osvojiti mora biti intrigantna a samim tim i njena frizura u identičnom stilu. Stoga, drage dame, mašti na volju…pravac u frizerski salon i izaberite frizuru po uzoru na filmske dive, on će to voljeti!

Sprej za sjaj kose 50 ml Moroccanoil – Glimmer Shine


RIBE

Nije lako osvojiti Ribu. U osnovi jake, intuitivne i inteligentne, Ribe su najčešće pogrešno interpretirane. Ribe mogu biti osjećajne čak i ako im neko nije simpatičan, tačno znaju što reći kako bi se vi osjećali bolje. Ponekad mogu ostaviti dojam da su snobovi, no to uglavnom nije tako.

Njima se sviđaju retro frizure koje odaju neobične osobe koje se izdvajaju od ostalih. Predlažemo vam da šiške odsiječete ravno ali da ih ostavite malo dužima. Dodatno ih možete ukrasiti pramenčićima koji će dodatni sjaj dobiti tako što ćete kosu poprskati sprejem za sjaj.

Sprej za kosu Black 300 ml – Diamond Drops