Da je Frizerland La-La-Land za frizere (i kozmetičare) znaju već i ptičice na grani, no, postoji i nekoliko zanimljivosti koje (možda) još niste znali o omiljenom vam mjestu za kupovinu profesionalnih beauty proizvoda.
Povodom našeg 20. rođendana, s vama smo, dragi naši, odlučili podijeliti 20 manje poznatih, zanimljivih činjenica o našem poduzeću!
Pa, krenimo!
1. Pitate se kako je Frizerland dobio ime?
Inspiriran imenom antikvarnice u kojoj je nekada radio u Njemačkoj, koja je nosila naziv sastavljen od dvije riječi – ZeitRaum, te imenom njenog vlasnika, vrlo karizmatične ličnosti – g. Hansa Landa, vlasnik današnjeg Frizerlanda, Anto Toljušić, svojem je poduzeću odlučio dati specifičan naziv – FrizerLand – Zemlja frizera. S obzirom da je riječ “land” preuzeta iz njemačkog jezika (veći dio proizvoda iz Frizerlanda dolazi upravo iz Njemačke), ona se i izgovara na isti način – land, umjesto engleski “lend”.
2. Suprotno “uvriježenom mišljenju”, u Frizerlandu trenutno ipak ima više muškaraca, nego žena. Naime, Frizerland trenutno ima ukupno 58 djelatnika, od čega je 22 žena, a 36 muškaraca.
3. Prvi djelatnik firme (ujedno i jedini djelatnik u prvih godinu dana poslovanja) bila je današnja direktorica poduzeća, Milka Toljušić.
4. Frizerland je među prvima u Bosni i Hercegovini svojim kupcima – profesionalcima pružio užitak luksuzne kupovine, i to tako što je u BiH doveo brendove L’Oréal Professionnel i Kérastase, do tada dostupne samo prestižnim svjetskim salonima, high fashion sceni i kosi slavnih ljepotica poput Alessandre Ambrosio.
Visokozahtjevni L’Oréal Professionnel i Kérastase, prihvativši Frizerland kao svog distributera, dali su svoju potvrdu da se radi o visokorangiranom poduzeću u beauty sektoru, u BiH ali i šire.
5. Prestali smo angažirati tetke iz Njemačke i rodbinu iz Amerike, kada su u Frizerland stigli proizvodi za kojima su žudjela srca nas, običnih smrtnika. Zahvaljujući Frizerlandu dobili smo najlakše sušilo za kosu na svijetu – IQ Perfetto, koje koristi i berber nad berberima – Josh Lamonaca; ali i Dyson sušilo koje obožava Heidi Klum. Osjećamo se kao pripadnice plave krvi kada na noktima nosimo Shellac – kojeg je na svom kraljevskom vjenčanju nosila Meghan Markle, baš kao i njena uzvanica Victoria Beckham. Otkako smo čuli da Kate Moss koristi CND Solar Oil ulje za njegu noktiju, naravno da ga volimo još više! I da: javna je tajna da Depilève voskove za depilaciju i popratnu njegu koriste i španjolske sportske momčadi.
6. Jedan od najprodavanijih proizvoda u Frizerlandu je Lak za kosu Black 750 ml – Ultra Strong koji je do sada stekao svoj kultni status u frizerskim salonima u BIH, te je tako postao sinonim laka za kosu.
7. Slogan “Ljepota u rukama profesionalaca” osmislila je Merima Kušeš iz Sarajeva, u facebook nagradnom natječaju za novi Frizerland slogan, koji je objavljen u maju/ svibnju 2018. godine.
8. Nekadašnji Frizerland logo, pored naziva poduzeća, sadržavao je i simbol koji je bio sačinjen od slova F i L (FrizerLand) koja mnogi nisu uočavali. Također, novi Frizerland logo, svojim početnim slovom F asocira na svježe stiliziranu frizuru. Istovremeno, slovo ”i” u kombinaciji sa slovom “r” podsjeća na lik frizera koji, stojeći za glavoperom, pere kosu klijenta.
9. Frizerland ima dva predstavništva u Hrvatskoj, i to u Križevcima i Kaštel-Novom. Inače, 10% prometa Frizerlanda odnosi se na izvoz u Hrvatsku, Srbiju i Crnu Goru.
10. Frizerland poslovnica u Importanne centru prva je Frizerland poslovnica u našem glavnom gradu, a koja je u vlasništvu poduzeća Frizerland d.o.o., odnosno obitelji Toljušić.
11. Prvi brendovi s kojima je Frizerland počeo raditi su Annyer, BMP, Sibel i Kretzer. Proizvode ovih brendova Frizerland u svojoj ponudi ima i danas. Inače, prve boje za kosu koje je Frizerland ponudio bile su upravo Black Professional Line boje.
12. Jabuka ne pada daleko od stabla:
Na “razočarenje” mnogih, Frizerland nema “svoj vlastiti” salon, no salon koji ima posebnu vezu s poduzećem Frizerland je kozmetički salon Imperium u Vitezu, u vlasništvu Marije Toljušić, apsolventice računovodstva i financija, te kćerke vlasnika poduzeća Frizerland. Marija je ujedno i uspješna kozmetičarka, te edukatorica brendova Creative Lash Design (CLD), Creative Nail Design (CND) Shellac i Footlogix.
13. Neka od slavnih imena svjetskih profesionalaca – frizera, s kojima je Frizerland surađivao su Josh Lamonaca (jedan od najpoznatijih svjetskih berbera iz Velike Britanije), Stipe Filipović (frizerski virtuoz sa značajnim uspjehom u Americi), Alen Mujagić (najpoznatiji balayage majstor s talijanskom adresom), te Patrick Cameron (najpoznatije ime u svijetu svečanih frizura).
14. Svake godine, poduzeće Frizerland tradicionalno organizira nekoliko teambuilding druženja za svoje djelatnike: zajedničko putovanje/ fakultativni izlet, svečanu zabavu poduzeća početkom svake godine, poklon-putovanje za djelatnice povodom 8.marta – Međunarodnog dana žena, poseban izlet za muški dio Frizerand teama, te zajedničku proslavu rođendana poduzeća na izletu u prirodi.
15. Otkako je u svojoj ponudi osigurao Wahl i Moser program za životinje i kućne ljubimce, Frizerland se svrstao u pet friendly trgovine – trgovine u koje smijete slobodno ušetati sa svojim kućnim ljubimcem. Osim toga, Frizerland najavljuje i nadolazeću liniju Gift Of Nature – cruelty-free i veganskih proizvoda, sa 98% prirodnih sastojaka, koja će se uskoro naći u redovnoj ponudi.
16. Frizerland u brojkama: 12 000+ artikala, 120+ dobavljača s kojima surađujemo, 4000+ salona naši su stalni partneri i dugogodišnji suradnici, 100+ gradova u kojima se ljepota njeguje artiklima iz Frizerland ponude, 15+ vozila svakodnevno dostavlja robu našim partnerima. Frizerland godišnje isporuči 70 000+ narudžbi putem komercijalista i web shopa.
17. Svatko tko želi donirati svoju dugu kosu u humanitarne svrhe (za izradu perika za djecu oboljelu od raka), može se javiti Frizerlandu kako bi dobio upute za doniranje kose. Naime, Frizerland redovno sudjeluje u humanitarnim projektima, među kojima je i projekt Moja kosa, tvoja kosa. Također, Frizerland između ostalog podržava i rad udruženja Pomozi.ba – a kase za prikupljanje novca za najugroženije, postavljene su na pultovima u Frizerland poslovnicama u Sarajevu (Importanne centar) i Tuzli (Univerzitetska bb).
18. Frizerland kroz svoje top proizvode, korištene u salonima diljem zemlje, ali i šire, indirektno “izfrizira” oko milijun i pol klijenata mjesečno.
19. Proizvode iz Frizerlanda vole i poznate osobe! Među njima su Ana Bavrka, Dejana Rosuljaš, Džejla Ramović i pisac Boris Lalić.
Fotografija: Ana Bavrka nosi Gisela Mayer periku, model: GMMONSUN7
20. Pružamo sjajniju kosu i nadamo se sjajnijoj budućnosti!
Našim dragim kupcima otkrivamo da će Frizerland centralna poslovnica u Vitezu uskoro preseliti u tek nekoliko metara udaljen, novi i prostraniji objekt koji će, uz novi web shop, našim kupcima osigurati vrhunsko iskustvo kupovine!