Znate li što izdvaja velike brendirane franchise salone od onih “običnih”? Koja je tajna velikog uspjeha, i kako zadržati klijente – doznajte u nastavku!
Kada je jedan engleski tabloid objavio da Victoria Beckham kosu uređuje u Matthew Curtis frizerskom salonu, lista čekanja se gotovo udvostričila. Što ovaj salon čini tako posebnim, da je jedna od najutjecajnijih influencerica odlučila brigu o kosi prepustiti baš njima?
Prije svega, Matthew Curtis frizerski salon izdvaja se od drugih svojim originalnim i nesvakidašnjim enterijerom koji izgledom podsjeća na Orient Express.
Druga najbitnija stvar koja ga izdvaja od ostalih salona na tržištu je ta što frizeri i specijalisti za bojenje pomno biraju boje kojima će bojiti kosu i najzahtjevnijim klijentima.
No, ako ste odmah pomislili nešto u stilu kako nemate dovoljno novčanih sredstava da biste postigli efekat najslavnijeg salona u Londonu, morat ćemo vas u startu razoružati. Pratite dalje!
Originalnost prije svega
Sam enterijer salona ne mora biti pretjerano skup i luksuzan, dovoljno je da se poigrate idejama, i eto originalnosti, stoji vam, tik, na pragu.
Možete se poigrati organskim izgledom, koji je sada i više nego moderan. Stare gajbe od voća instalirajte na zidove, a u unutrašnjost gajbi posadite neko lijepo bilje. Nasuprot gajbama s biljem, poredajte proizvode koje koristiti za rad na kosi klijenata, lijepe boce šampona, maske i lakove. Sam organski izgled salona inicira zabranu pušenja cigareta, što vas automatski izdvaja iz mase.
Ljubaznost i uslužnost na visokom nivou
Bilo bi dobro kada biste imali tu mogućnost da svakog klijenta ponudite nekim osvježavajućim pićem. Zar nije lijepo kada se klijent osjeća kao kod kuće? U lijep vrč možete nasuti vodu u koju ste prethodno stavili mljeveni led i listove mente. Potrudite se da na stolu uvijek imate magazine kao i druga poučna štiva. Idealno bi bilo kada biste mogli barem jednom u mjesecu angažirati školarca koji izučava za zanat frizera. Školarca možete zamoliti da servira ledene kave i dodatno se potrudi oko higijene u salonu. Mirisni štapići i ulje eukaliptusa atmosferu u salonu će dovesti na zavidan nivo.
Privatni odnosi s klijentima
Jako je važno da svakog klijenta poštujete i uvažavate jednako. Bez obzira na titulu, novčane prihode ili status društvu koji neka osoba uvažava, veoma je važno da se prema svakome tko kroči u vaš salon odnosite sa jednakim poštovanjem. Također, bilo bi dobro da u salonu imate istaknute cijene usluga, kao i da se pridržavate istih.
Idealno bi bilo kada biste se za cijenu usluga oglasili unaprijed, te da sam klijent nema strah ili nelagodu od vas. Možda ćete prvi put naplatiti “papreno” svoje usluge, ali varijacija u cijenama usluga nije isplativa na duge staze. Od iznimne važnosti je držati se bontona, te ne ispitivati klijente o privatnim stvarima, seksualnom ili religijskom opredjeljenju, kao niti o bračnom statusu. Sva ona pravila koja važe u svakodnevnom životu, važe i u frizerskom salonu.
Rad u doba krize
S obzirom na novonastalu situaciju sa pandemijom i širenjem virusa COVID 19, jako je važno ostati pribran te poštovati uputstva koja nam se izdaju od nadležnih organa. Sada, kada su frizerski saloni ponovno dobili dozvolu za rad, nepotrebno je širiti paniku među posjetiocima salona.
Održavajte visok nivo higijene u salonu i trudite se da ostanete pozitivni i pribrani. Budite iskreni, nije dobro govoriti negativno pred klijentima, oni su naposlijetku tu da se uljepšaju i opuste, sigurni smo da su pobjegli od svakodnevnih misli baš vama u frizersku stolicu. 🙂
I još jedan savjet za kraj – čuvajte sebe i svoje najmilije, čuvajte vedrinu duha, kada i sami postignete razinu duševne sreće i drugi će to osjetiti i veoma često će željeti biti u vašoj blizini, što će se direktno odraziti i na vaš budžet.
Naslovna fotgrafija: Flipboard.com