Sigurno svatko od nas u jednom trenutku svog života upozna osobu koja je predodređena da bude frizer ili pak “rođeni šef”. Tipovi poput ovih od “malih nogu” obožavaju kosu i brigu o kosi, pa se tako ne libe zamoliti ni potpunog stranca da im “se prepusti u ruke”, jer oni naprosto znaju što rade.
Moć frizera danas je važnija no ikad, a bile su je svjesne i dive iz doba zlatne ere Hollywooda, pa je tako čuvena Marilyn Monroe svojevremeno govorila: “U Hollywood-u, djevojčina vrlina je mnogo manje važna od njene frizure.”
Odlazak dobrom frizeru danas je znak statusnog simbola, a ukoliko se želite vinuti u sam vrh domaćih i regionalnih frizerskih zvijezda, ovo je članak za vas. Čitajte pozorno!
Edukacija
Ponekad samo pohađanje srednje škole za frizera ili vlasuralja nije dovoljno. Nakon stečene diplome učenje tek počinje. Danas su dostupni različiti nivoi dodatnih edukacija, gdje frizer može usavršiti svoje stručno znanje. Naravno, potrebno je i mnogo prakse, dodatnih seminara kao i samostalnog istraživanja, te prikupljanja znanja u vlastitu riznicu mudrosti. Obzirom da se trendovi u frizerskom svijetu mijenjaju munjevitom brzinom, sigurno ne želite zaostajati za njima.
Frizerland redovito organizira frizerske edukacije, čime je postao jedno od mjesta gdje od vodećih regionalnih frizerskih majstora možete doznati o novim trendovima koji su aktualni u svijetu.
X factor
Ono što vrijedi za svakodnevni život, može se pripisati i na profesionalni teren.
Prije svega, potrebno se voditi dobrim starim bontonom, uvažavati klijente, iskazivati im poštovanje i naklonost, ali ne pretjerano teatralno, jer složit ćete se, ama baš nitko ne voli nametljivce. Ukoliko želite zaraditi ekstra novac, bit će potrebno da uložite ne samo u frizerske, nego i u komunikacijskse vještine. Pitanja koja se tiču direktno klijentove intime, ne bi smjela biti postavljena, kao niti izrečeno išta što bi klijenta moglo kompromitirati, dovesti u nelagodan položaj i tome slično.
Ponekad je dovoljno pustiti samo opuštajuću glazbu, zapaliti mirisne štapiće i dati dobru masažu tjemena – time je već pola posla odrađeno.
Borba sa nezadovoljnim klijentima
Kao i u drugim djelatnostima, s vremena na vrijeme desit će vam se da dobijete negativnu kritiku. U ovim trenucima, veoma je važno da ostanete pribrani i dosljedni svojoj profesionalnosti. Stisnite zube i dajte se na popravljanje štete, ukoliko je moguće. U ovakvim situacijama najbolje je ne naplatiti klijentu za uslugu, ispričati se zbog nastalog nezadovoljstva i održati koliko-toliko dobre, prijateljske odnose. Veća šteta od jednog nenaplaćenog tretmana je loš glas koji može naštetiti našem image-u.
Profesionalni proizvodi koji poboljšavaju image
Diljem svijeta a i naše zemlje, postoje saloni koji su poboljšali vlastiti image, tako što su se poistovijetili sa nekim od moćnih brendova za uređenje kose, neki od njih su Moroccanoil, Kérastase, Matrix i drugi. Ukoliko se odlučite za npr. Moroccanoil, i sam enterijer salona možete urediti u tirkizno-plavim nijansama i tako budućim posjetiteljima stvoriti osjećaj luksuza. Luksuznim brendovima privlačite nove načine za umnožavanje zarade.
Frizerland daruje!
Frizerland je odlučio nagraditi prijatelje frizere sa tri poklona, (jednome frizeru ili salonu dodijelit ćemo jedan poklon).
Odlučili smo vam dodijeliti knjigu koja je prodata u 200 tisuća primjeraka, “Fantastični frizer”, autora Alana Austina Smitha, koja je odličan vodič “kroz galaksiju za frizere”, koji će potaknuti vaš kreativni razvoj i poslovnu uspješnost.
Drugi poklon je knjiga “koja nema veze sa šefovanjem” – “Fantastični šef”, poslovni vodič za svakog vlasnika frizerskog salona, autora Alana Austina Smitha. Knjiga je postigla veliki uspjeh u svijetu a sigurni smo da će i dobitniku, kao i čitavom njegovom timu donijeti fantastične rezultate.The last, but not the least, dodjeljujemo set škara i to, ooo, limited edition, koje potpisuje belgijska firma Olivia Garden.
U komentarima ispod linka ovog članka (Facebook objava) nam pišite o čemu biste sljedećem voljeli čitati na našem blogu te označite profil vašeg salona, odnosno salona u kojem radite. Tri sretna dobitnika ćemo kontaktirati naknadno.
Sretno svima!